Menu
Cosul meu
20% OFF on all products Shop now

Livrare și Retur

Cautati produsul dorit

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul rapid de selectie al tipului de telefon mobil.

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “ Adauga in cos. ”  Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

VERIFICATI COMANDA

Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi,   poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. 

DETALII DE FACTURARE SI LIVRARE COMANDA

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata.

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “ Sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare si ii accept neconditionat ” inainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “ Plaseaza comanda ”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Livrare gratuita pentru comenzi mai mari de 500 Ron/Lei.

Tariful standard pentru Expeditiile in localitatile cu acoperire de pe teritoriul Romaniei difera de curieratul care il alegeti la sfarsit de plasarea comenzii.

Tariful este pana la 5kg dupa care se taxeaza cu o taxa cuprinsa intre 1.5 Lei si 2 Lei + TVA

Comenzile plasate de Luni pana Vineri pana la ora aferenta tipului de cont vor fi procesate si predate catre curier in aceasi zi.

In cazul in care produsul achizitionat de dumneavoastra prezinta defectiuni de fabricatie sau incompatibilitate cu dispozitivele pentru care este destinat se poate cere inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii produsului.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003  si O.G. 174/2008 

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. 

In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

In cazul in care nu exista stoc disponibil pentru inlocuirea produsului, clientul poate solicita rambursarea banilor prin virament bancar sau credit magazin. Daca se opteaza pentru credit magazin, clientul poate achizitioana orice produs/produse aflate in oferta AscoGSM.ro

ATENTIE! 

Pentru a beneficia de  Garantie pentru produsele din categoria  Folii de protectie si Componente  acestea trebuie sa fie  testate/montate intr-un service GSM  care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.

In cazul produselor din categoria LCD/Display se ofera garantie doar in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, astfel va rugam sa probati/testati produsele inainte de a inlatura folia protectoare si sigiliile.

Daune cauzate de transport. In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier,  nu se va oferi Garantie.

Coletele trimise de catre dvs, printr-un alt curier decat Fan Courier si avand plata transportului la destinatie, vor fi refuzate!


Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii.

Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier.

Ca serviciu de transport consumatorul va alege FAN Courier pentru a nu avea costuri suplimentare cu km exteriori.

ATENTIE ! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator.

Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de "Returnari" din contul utilizat la cumpararea produsului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, consumatorul va suporta costul diminuarii valorii produsului. Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice, recomandam completarea formularului de retur disponibil in sectiunea de "My Returns" din contul utilizat la cumpararea produsului, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/ primirii produsului, sau trimisa notificare de retragere prin orice mijloc dorit de cumparator. Formularul este un model si nu este obligatoriu. Formularele completate sau notificarile primite dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.