Meniu
Cos cumparaturi

     Cea mai variata gama de produse. Comanda online, plateste cu cardul si iti livram rapid acasa ! 

Livrare și Retur

Pentru a efectua o comandă prin intermediul magazinului online este necesar să vă înregistraţi, completând câmpurile obligatorii şi folosind o adresă de e-mail validă.

Alegeţi produsul dorit şi apoi faceţi click pe simbolul "adaugă în coş". Produsul va ajunge în coşul de cumpărături.

Pentru vizualizarea produselor alese faceţi click pe coşul de cumpărături. Pentru a trimite comanda faceţi click pe "Trimite comanda".

Aveţi posibilitatea să vizualizaţi istoricul comenzilor efectuate în secţiunea istoric comenzi.

Vă rugăm ca înaintea efectuării unei comenzi să completaţi corect atât datele dumneavoastră de contact cât şi adresa de livrare în secţiunea contul meu sau în momentul înregistrării pe site.

LIVRAREA SI PLATA PRODUSELOR

Protejarea sănătății și siguranței angajaților și partenerilor reprezintă prioritatea noastră în această perioadă dificilă.

Monitorizăm îndeaproape situația creată de răspândirea coronavirusului şi ne-am îngrijit ca toate măsurile de precauție pentru echipa noastră să fie implementate rapid.

Am luat măsuri de protecție şi prevenție, atât pentru personalul care lucrează în depozit cat si pentru colegii din birouri.

Pentru protecția dumneavoastră și a celor din jur, vă recomandăm cu căldură să urmați sfaturile specialiștilor, ale autorităților și să vă informați corect, numai din surse oficiale.

Mulțumim pentru că ne sunteți alături şi vă dorim multă sănătate! Aveți grijă de dumneavoastră și de cei dragi!

Informatii produse

Preturile si tarifele afisate pe diacell.ro includ TVA si pot suferi modificari neanuntate.

Fotografia afisata are caracter orientativ si poate prezenta accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii oficiali; ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

In stoc - semnifică faptul că produsul  se află în stocul fizic al magazinului şi poate fi livrat oriunde în ţară în una sau două zile lucrătoare. Toate comenzile confirmate cu clientul pana la ora 13:00 pleaca de la noi in aceeasi zi. Stocul este actualizat în timp real. Nu se efectueaza livrari Sambata.

Stoc Limitat - Produsul se afla în stocul nostru sau al furnizorului dar în cantitate mai mica de 3 bucăți

La comanda -  Produsul nu se afla în stocul nostru sau al furnizorului, dar poate fi adus pe comanda direct de la producător

Stoc furnizor - Produsul se afla doar în stocul furnizorului și poate fi livrat în 2-3 zile lucrătoare.

Indisponibil - semnifică faptul că produsul nu este momentan disponibil şi nici nu avem informaţii precise privind termenul de livrare. Aceste produse nu pot fi adăugate în coşul de cumpărături dar va puteti folosi de functia "Anunta-ma cand este in stoc" si veti primi un email in momentul in care produsul va fi din nou disponibil.

În pagina Autentificare aveţi un link către Ai uitat parola? Click aici. În pasul următor aveţi posibilitatea să completaţi adresa de e-mail pe care aţi folosit-o la crearea contului şi o noua parola va fi generată și trimisă pe aceasta adresa. Dupa ce vă autentificaţi cu noua parolă generată aveţi posibilitatea să o modificaţi.

Suma minimă de comandă este considerata a fi 50 RON. Se pot inregistra si comenzi cu o valoare mai mica a produselor, insa procesarea si expedierea ramane la latitudinea noastra, in functie de istoricul comenzilor clientului si produsele comandate.

Costul transportului este de 18.00 RON oriunde pe teritoriul tarii. Nu exista taxe de kilometri exteriori, pentru nici o localitatea din tara si nici intarzieri in livrarea produselor. Nu exista posibilitatea livrarii în zilele de Sâmbătă. 

RECEPTIA PRODUSELOR

Pentru a reduce cat mai mult interactiunea umana si a proteja siguranta clientilor si a curierilor, incepand cu data de 30.03.2020 se suspenda serviciile deschidere colet la livrare si confirmare de primire. Se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar, identificarea acestuia facandu-se prin confirmarea codului PIN din patru cifre  transmis destinatarului prin SMS si e-mail.

De asemenea, fluxul de livrare a unei expedieri va presupune, ca  si pana acum, doua incercari de livrare, dupa care expedierea se va returna automat.

Recomandam si punem la dispozitia clientilor o noua solutie de livrare pentru comenzile la care se alege modalitatea de plata cu cardul online.  Aceasta permite un contact redus intre clienti si curieri la predarea coletelor, fara schimb de documente, hartii sau semnatura fizica de primire, confirmarea de primire facandu-se cu ajutorul unei solutii mobile.

Cu noua modalitate de  livrare cu contact redus, destinatarul primeste un cod PIN din patru cifre via SMS si e-mail, iar livrarea are loc fara interactiune directa intre curier si destinatar, identificarea acestuia fiind facuta prin confirmarea acestui cod PIN. Daca expedierea este fara ramburs, coletul este lasat unde se agreeaza cu destinatarul (in general, la usa).

Daca expedierea are ramburs, destinatarul este identificat prin confirmarea codului PIN transmis prin SMS, iar confirmarea  primirii coletului se face prin achitarea sumei ramburs.

Intrucat comercializam produse fragile, clientul va verifica starea coletului la receptia acestuia. In cazul expedierilor ramburs, daca clientul va constata ca ambalajul este deteriorat, va deschide coletul in fata curierului pentru a verifica produsele si va solicita curierului intocmirea unui Proces-verbal de constatare in acest sens. In cazul expedierilor cu contact redus, daca se va constata ca ambalajul este deteriorat, clientul va reclama acest aspect imediat dupa primirea coletului, inainte de deschiderea acestuia. Reclamatia insotita de poze ale coletului deteriorat vor fi transmise in aceeasi zi pe e-mail catre Diacell, la adresa contact@ascogsm.ro .

Prin politica de confidenţialitate impusă de site-ul nostru, vă asigurăm că datele dumneavoastră nu vor fi făcute publice. Acestea vor fi folosite doar în scopul facturării şi a informării, cu acordul dumneavoastră, privind promoţiile produselor şi serviciile noastre.

Cumparatorul poate plati Produsele achizitionate in urmatoarele moduri:

 1. Plata online cu cardul

La plasarea comenzii pe site-ul nostru, selectati metoda de plata Online cu cardul si la final veti fi redirectionat catre site-ul securizat al procesatorului NETOPIA – mobilPay., unde se opereaza plata.

Plata online se poate efectua cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina.

Pentru asigurarea securității tranzacțiilor se folosește platforma NETOPIA, prin soluția integrata mobilPay.

In cazul în care cardul este asociat unui cont în alta moneda decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata NETOPIA – mobilPay.

...... S.R.L. nu solicita, nu transfera și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

NU ESTE PERCEPUT NICIUN COMISION PENTRU TRANZACȚIILE CU CARDUL EFECTUATE PE SITE-UL DIACELL.RO !

2. În sistem ramburs

Dacă selectaţi ca şi modalitate de plata "Ramburs la primirea coletului", valoarea totală a comenzii se va achita în momentul în care curierul livrează coletul. VALABIL DOAR PE TERITORIUL ROMÂNIEI.

Livrarea produselor se face prin firma de courierat Fan Courier in cel mai scurt timp posibil de la lansarea comenzii dvs., de regula in cursul aceleasi zile (de luni pana vineri) daca se primeste comanda pana la ora 13:00.

Plata se face in numerar, la livrare .

Taxa transport este fixa 18.00 ron (unde este livrare Fan Courier ).

Comenzile de peste 500 lei beneficiaza de transport gratuit.

Nu există alte cheltuieli suplimentare pentru transport sau ramburs. Preţurile din site-ul nostru sunt finale şi includ TVA. Nu existe taxe de kilometri exteriori sau alte costuri ascunse.


Termenul de livrare este de 24 - 48 ore din momentul expeditiei, cu exceptia weekend-ului si a zilelor libere la nivel national. Acest termen de livrare poate fi extins din cauze neprevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc) sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram. 

In anumite situatii,  AscoGSM.ro. isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 2 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa recontactam clientul pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.