Meniu
Cos cumparaturi

     Cea mai variata gama de produse. Comanda online, plateste cu cardul si iti livram rapid acasa ! 

Garanție

Toate produsele comercializate de catre  www.ascogsm.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei în vigoare prevazute de ANPC  şi politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare comanda va fi insotita de factura in orginal si certificatul de garantie ce specifica perioada de garantie (in luni) a produsului achizitionat.


Nu putem oferi garantie produselor care prezinta defecte fizice (lovituri, crapaturi, componente lipsa sau componente arse), cu sigilii de garantie deteriorate sau rupte, produse utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizate in conditii de umiditate excesiva, sau sub actiunea substantelor chimice), instalari incorecte, patrunderea de lichide sau alte substante in interiorul echipamentelor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii produselor.


Pentru a putea beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea certificatului de garantie insotit de factura de achizitie (copie). Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria componentelor interne ale telefoanelor, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un service GSM care va elibera un bon de service ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de specialitate. Garantia se ofera doar in cazul in care produsele au sigiliile de garantie nedeteriorate deci va rugam sa probati produsele inainte de a le indeparta sigiliile sau foliile protectoare. Garantia se aplica doar pe teritoriul Romaniei.


Orice produs comercializat prin intermediul site-ului www.ascogsm.ro beneficiaza de garantie in conditiile si durata standard precizate de producatorul sau. Pentru informatiii detaliate despre termenul de garantie a fiecarui produs in parte, va rugam sa accesati pagina noastra de internet cu detaliile produsului respectiv.


CONDITII DE RETRAGERE

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul persoana fizica beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau de la data primirii ultimului produs din aceeasi comanda, pentru a-si exprima dorinta de a se retrage dintr-un contract la distanţa (vanzare online), fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Consumatorul va suporta costurile direct legate de returnarea produselor (de ex. cheltuielile postale) si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (de ex. soc mecanic, urme de uzura, zgarieturi, loviri, ciobituri etc.), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.

Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de "Returnare produs (e)" din contul utilizat la cumpararea produsului.


Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a retururilor.


In cazul in care nu exista stoc disponibil pentru inlocuirea produselor, clientul poate solicita rambursarea banilor, care se realizeaza astfel:

Persoana juridica - credit magazin, virament bancar

Persoana fizica - credit magazin, virament bancar 


Credit magazin - suma disponbila in contul clientului in urma stornarii produselor dintr-o factura, putand fi utilizat la o urmatoare comanda;

Credit magazin - poate fi utilizat pentru o comanda viitoare folosind acelasi mod de facturare (persoana fizica, persoana juridica) cu care au fost stornate produsele;

Suma transportului de la Vanzator la Cumparator se ramburseaza doar daca se storneaza intreaga factura.  


Returnarea produsului

In cazul exercitarii dreptului de retragere conform celor demai sus, consumatorul are obligatia de a returna sau de a inmana produsele vanzatorului, in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere (completarea formularului de retragere). Produsele se transmit la adresa sediului social al vanzatorului, respectiv: Brad,Str.Avram-Iancu Nr.6,Jud. HD, prin Fan Courier curierat rapid, pe cheltuiala consumatorului, in atentia departamentului service.

In cazul returnarii produselor achizitionate prin aplicarea de cupoane (vouchere) valorice se restituie valoarea efectiv achitata de catre consumator pentru produsul returnat.

Daca produsele livrate au fost insotite de accesorii si eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.


Produse care se pot returna doar sigilate:


- Consumabile (de ex. folii, huse etc.);

- Produse care contin licente activate sau preinstalate;

- Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate;

- Castile cu fir sau Bluetooth - din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;


Produse nereturnabile:


- Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare;

- Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

- Produse confecţionate dupa specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

- Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- Conţinut digital care nu este livrat pe un suport material;


Starea produselor returnate

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: stare fizica intacta (fara urme de uzura excesiva, ciobituri, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice etc.), functionale in parametrii normali, cu conturile personale sterse, sa nu fie parolate, sa nu aiba alte licente activate sau programe instalate decat cel cu care produsul a fost achizitionat, sa nu aiba sistemul de operare dezinstalat, sa nu fi suferit nici un fel de interventie in service, sa contina toate accesoriile, cu etichetele intacte si cu certificatul de garantie si documentul fiscal de achizitie in original iar ambalajul sa fie cel original.

Consumatorul raspunde pentru produsele returnate prezentand modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc., diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

La primirea produsului, vanzatorul va verifica starea acestuia si, daca este cazul, il va trimite catre o unitate de service pentru constatarea diminuarii valorii (de ex. costurile aducerii la conformitate), urmand sa notifice consumatorul despre decizia luata.

Pentru a evita deteriorarea in timpul transportului a produselor returnate, in special in cazul produselor fragile, consumatorul trebuie sa respecte conditiile de ambalare ale produselor, recomandate de catre societatea de curierat rapid ales. In orice caz, este absolut necesar ca produsele sa fie impachetate cat mai compact posibil, iar ambalajul sa respecte urmatoarele conditii:


- exteriorul – destul de rezistent incat sa nu cedeze din cauza greutatii continutului;


- interiorul – umplut cu material protector care sa nu permita miscarea continutului;


Recomandam utilizarea de ambalaj din carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector. Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare.


 Recomandari si solutii de ambalare pentru pregatirea expedierilor:


•   Alegeti dimensiunile si tipul ambalajului in functie de continutul expedierii;


•   Pentru a preveni deplasarea continutului in colet pe durata transportului, asigurati-va ca utilizati suficient material protector;


•   Plasati bunurile fragile in centrul coletului si asigurati-va ca articolele nu sunt in contact direct unul cu celalalt.


•   Cele sase laturi ale ambalajului trebuie sa fie protejate la interior cu polistiren sau alt material protector;


•   In cazul echipamentelor de telecomunicatii, se va utiliza ambalajul special oferit de catre producator pentru transport sau ambalaj din lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.


•  Cand aplicati banda adeziva pe cutiile de carton inchise, treceti un rand de banda adeziva deasupra si alte doua randuri pe laterale pentru a le sustine. Cu cat este mai greu coletul, cu atat mai multa banda adeziva este necesara.


POLITICA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR

AscoGSM ofera posibilitatea cumparatorului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate.

Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre cumparator in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediul social a societatii sau pe adresa de e-mail: contact@ascogsm.ro

Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura.

Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. AscoGSM va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclamatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens.

AscoGSM nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei. In situatia in care cumparatorul nu va gasi solutia adoptata de societate ca fiind cea potrivita situatiei sale, se poate adresa instantelor de judecata competente de la sediul AscoGSM.


LIMITELE RESPONSABILITATII

Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcatuit in stransa colaborare cu reprezentantii in Romania ai marcilor prezentate pe site, astfel incat AscoGSM nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site in scopul comercializarii, acestea fiind corespunzatoare celor puse la dispozitia AscoGSM de catre reprezentantii fiecarei dintre aceste marci in parte. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.


Produsele prezentate si vandute pe site-ul ascogsm.ro, sunt proprietatea AscoGSM.

AscoGSM nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care AscoGSM ofera garantie conforma legilor in vigoare. AscoGSM nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate.

In cazul in care pretul unui produs a fost afisat gresit, AscoGSM isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs, daca pretul este disproportionat in raport de valoarea produsului vandut, eroarea fiind evidenta. Vanzatorul va anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, si ii va returna sumele incasate cu titlu de plata, daca este cazul.


DREPT APLICABIL. LITIGII

Prin folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) site-ului, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Conditiile si Termenii de utilizare de mai sus in orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si AscoGSM In cazul unor eventuale conflicte intre AscoGSM si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta de la sediul vanzatorului.


DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

Principiile care definesc actiunile noastre zilnice sunt cuprinse in Codul de conduita, care reprezinta ansamblul de reguli care nu este impus prin legislaţie sau dispoziţii administrative şi care defineşte comportamentul societatii cu privire la practicile comerciale.

Cumparatorul poate obtine o copie dupa Codul de conduita, printr-o cerere scrisa transmisa la sediul social al AscoGSM, respectiv la adresa: Brad,Str.Avram-Iancu Nr.6,Jud. Hunedoara.